Zaloguj się

panel nauczyciela

  •   Darmowa dostawa od 99 zł
  •   Wysyłka w ciągu 72 godzin (w dni robocze)
  •   Formy dostawy: paczkomat, kurier, Poczta Polska

W związku z inwentaryzacją w magazynie informujemy o przerwie w dostawach zakupionych produktów.
Wysyłka zamówień złożonych 30.11.2023 zostanie zrealizowana 1.12.2023. Zamówienia złożone po tym terminie będą realizowane od 11.12.2023 roku.
Przepraszamy za utrudnienia.

Cuadernos de didáctica: La gestión del aula de espanol. Desafíos y actuaciones

Filtry

Promocje

Przedmiot język

Kategorie

Poziom

Tematyka Publikacji

Rodzaj Publikacji

Rodzaj podręcznika

Rodzaj słownika

Liczba haseł słownika

Gramatyka

Słownictwo

Pisanie

Rozmówki

Język w biznesie

Strefa niskich cen

  • wyprzedaż
Wyczyść filtry

    Cuadernos de didáctica: La gestión del aula de espanol. Desafíos y actuaciones

    119.00 zł158.00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 119.00 zł

    Super cena!

    Ostatnie sztuki

    Dostępność produktu: Ostatnie sztuki
    Seria: Cuadernos de didáctica
    Wydawnictwo: Difusión, S.L.
    ISBN: 978-84-18032-17-2
    EAN: 9788418032172
    Oprawa: książka

    Szósty tom kolekcji Cuadernos de didáctica poświęcony jest dynamice klasy i zarządzaniu klasą w języku hiszpańskim. Jest to praca interesująca zarówno dla doświadczonych nauczycieli, jak i dla tych, którzy przygotowują się do zawodu nauczyciela języka hiszpańskiego lub innych języków.

    Spis treści

    1. Prólogo (Vicenta González)
    2. Nota de los editores (Francisco Herrera y Neus Sans)
    3. Sección I: aulas (Begoña Montmany, Jaume Muntal, Geni Alonso y Marta González)
      1. Tipos de aulas
      2. Componentes del aula
      3. Ambiente del aula
      4. Posición de los estudiantes
      5. Materiales del aula
      6. La pizarra
      7. Infografía
    4. Sección II: situaciones y dinámicas (María Cabot Cardoso, Anna Méndez, Carmen Soriano Escolar, Mila Sánchez, Amanda Canals y Susana Ortiz Pérez)
      1. Situaciones de aula
      2. Aprendizaje individual
      3. Aprendizaje colaborativo
      4. Organizar tareas
      5. Buscar la participación
      6. Fomentar la creatividad
      7. Infografía
    5. Sección III: estudiantes (Sonia Eusebio y Anabel de Dios)
      1. Autonomía del aprendizaje
      2. Motivación e implicación
      3. El papel de la L1
      4. Clases individuales
      5. Clases con niveles diferentes
      6. Estilos de aprendizaje
      7. Infografía
    6. Sección IV: docentes (Juan de Dios López, José Luis Álvarez y Antonio Orta)
      1. Posición del docente
      2. Uso de la voz
      3. Tiempo de intervención
      4. Dar instrucciones
      5. Feedback correctivo
      6. El discurso del profesor
      7. Infografía
    7. Sección V: Recursos y entornos (Francisco Herrera, Alejandro Tinoco e Isabel Altamirano)
      1. Interfaces en el aula: pantallas y pizarras digitales
      2. Imágenes, fotografías, infografías
      3. Audio
      4. Vídeo
      5. Redes sociales como entornos comunicativos
      6. Aprendizaje móvil y aprendizaje semipresencial
      7. Infografía
    8. Bibliografía general

    Produkty powiązane z serią: Cuadernos de didáctica

    IZZI
    Dzwonek

    Ważne: Strona wykorzystuje pliki cookies.

    W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".