Zaloguj się

panel nauczyciela

  •   Darmowa dostawa od 99 zł
  •   Wysyłka w ciągu 72 godzin (w dni robocze)
  •   Formy dostawy: paczkomat, kurier, Poczta Polska

W związku z inwentaryzacją w magazynie informujemy o przerwie w dostawach zakupionych produktów.
Wysyłka zamówień złożonych 30.11.2023 zostanie zrealizowana 1.12.2023. Zamówienia złożone po tym terminie będą realizowane od 11.12.2023 roku.
Przepraszamy za utrudnienia.

Cuadernos de didáctica: Enseńar léxico en el aula de espańol

Filtry

Promocje

Przedmiot język

Kategorie

Poziom

Tematyka Publikacji

Rodzaj Publikacji

Rodzaj podręcznika

Rodzaj słownika

Liczba haseł słownika

Gramatyka

Słownictwo

Pisanie

Rozmówki

Język w biznesie

Strefa niskich cen

  • wyprzedaż
Wyczyść filtry

    Cuadernos de didáctica: Enseńar léxico en el aula de espańol

    Cena katalogowa158.00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 158.00 zł

    Dostępność produktu: W pełni dostępny
    Seria: Cuadernos de didáctica
    Wydawnictwo: Difusión, S.L.
    ISBN: 978-84-16943-88-3
    EAN: 9788416943883
    Oprawa: książka

    Wystarczy rzut oka na spis treści tomu, by przekonać się, że autorzy proponują bardzo zróżnicowane podejścia, w których obok centralnego trzonu prac definiujących podejście leksykalne wyodrębnione są bardzo bliskie sobie podstawowe pojęcia, takie jak kolokacje, kombinatoryka czy kognaty. Wśród poszczególnych rozdziałów znajdziemy narzędzia bardzo przydatne dla nauczyciela drugiego języka, takie jak korpusy czy pewne aplikacje cyfrowe. Chcielibyśmy również zwrócić uwagę na artykuły, które łączą zagadnienia związane z nauczaniem leksykalnym z podstawowymi aspektami nauki języka, takimi jak gramatyka, kultura i materiały dydaktyczne.

    Enseñar léxico en el aula de español zawiera następujące artykuły: 

    • Logros y retos de la enseñanza del léxico, Marta Higueras.
    • Textos y palabras en un aprendizaje de ELE orientado a la acción, Ernesto Martín Peris.
    • Categorización y combinatoria: algunas preguntas sobre el funcionamiento del sistema léxico, Iñaki Tarrés.
    • Aplicaciones de enfoques léxicos a la enseñanza comunicativa, Anna Rufat y Francisco Jiménez Calderón.
    • Un enfoque léxico en los manuales de ELE, José Luis Álvarez Cavanillas.
    • Dar forma al enfoque léxico: directrices para clase y tipología de actividades, Dolores Chamorro.
    • Aprender léxico, una cuestión de estilo y mucha estrategia, María Cabot.
    • El papel de las colocaciones en la enseñanza y el aprendizaje del español, Verónica Ferrando.
    • Los cognados en la adquisición y la evaluación de segundas lenguas, Jon Andoni Duñabeitia, María Borragán y Aina Casaponsa.
    • Los corpus como herramientas de aprendizaje del léxico, Kris Buyse.
    • Implicaciones de crear materiales desde una perspectiva léxica, Sergio Troitiño.
    • Si me das a elegir entre el léxico y la gramática, Alejandro Castañeda y Rosario Alonso.
    • Los pliegues de las palabras: la dimensión cultural e ideológica del léxico, Encarna Atienza.
    • El uso de las tecnologías para la enseñanza y el aprendizaje del léxico, Joan-Tomàs Pujolà.

    Produkty powiązane z serią: Cuadernos de didáctica

    IZZI
    Dzwonek

    Ważne: Strona wykorzystuje pliki cookies.

    W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".