Zaloguj się

panel nauczyciela

  •   Darmowa dostawa od 99 zł
  •   Wysyłka w ciągu 72 godzin (w dni robocze)
  •   Formy dostawy: paczkomat, kurier, Poczta Polska

W związku z inwentaryzacją w magazynie informujemy o przerwie w dostawach zakupionych produktów.
Wysyłka zamówień złożonych 30.11.2023 zostanie zrealizowana 1.12.2023. Zamówienia złożone po tym terminie będą realizowane od 11.12.2023 roku.
Przepraszamy za utrudnienia.

Cuadernos de didáctica: Ensenar gramática en el aula de espanol

Filtry

Promocje

Przedmiot język

Kategorie

Poziom

Tematyka Publikacji

Rodzaj Publikacji

Rodzaj podręcznika

Rodzaj słownika

Liczba haseł słownika

Gramatyka

Słownictwo

Pisanie

Rozmówki

Język w biznesie

Strefa niskich cen

  • wyprzedaż
Wyczyść filtry

    Cuadernos de didáctica: Ensenar gramática en el aula de espanol

    Cena katalogowa158.00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 158.00 zł

    Dostępność produktu: W pełni dostępny
    Seria: Cuadernos de didáctica
    Wydawnictwo: Difusión, S.L.
    ISBN: 978-84-16943-89-0
    EAN: 9788416943890
    Oprawa: książka

    Czwarty tom kolekcji Cuadernos de didáctica dotyczy nauczania gramatyki w klasie ELE i, jak wskazuje jego podtytuł, przynosi nowe perspektywy i propozycje. Książka zawiera artykuły teoretyczne (oparte na różnych podejściach do gramatyki) i praktyczne, aby zapewnić nauczycielom ramy koncepcyjne i działania, które pomogą im w prowadzeniu zajęć z języka hiszpańskiego.

    Enseñar gramática en el aula de español zawiera następujące artykuły: 

    • Gramática y significado en ELE – José María Brucart
    • Seis reglas para una gramática operativa: un antídoto contra el caos – José P. Ruiz Campillo
    • Aportaciones pedagógicas de la lingüística cognitiva a la enseñanza de gramática en ELE – Reyes Llopis-García
    • Gramática de construcciones para profesores de ELE – Pedro Gras
    • Criterios de selección y tipología de actividades para la enseñanza de la gramática – Pablo Martínez Gila
    • Del significado a la interpretación: gramática y pragmática – José Amenós Pons, Aoife Ahern y Victoria Escandell Vidal
    • Los porqués de la gramática. Gramática diacrónica en el aula de ELE – Mar Garachana Camarero
    • Enseñar pronunciación al compás de la gramática – Antonio Orta Gracia
    • La enseñanza de la gramática desde la L1 del estudiante de ELE – M. Mar Galindo Merino
    • ¿Cuánto hay de la L1 en la gramática de la L2? En torno al aprendizaje de los tiempos de pasado de lenguas próximas (L1 francés / L2 español) – Aoife Ahern, José Amenós Pons y Pedro Guijarro Fuentes
    • La gramática está en juego: enfoque lúdico y enseñanza de la gramática en el aula de ELE – Vicenta González y Francisco Herrera
    • Gramática y tecnología en ele, entre tus sombras me debato – Juan García-Romeu y Javier González Lozano

    Produkty powiązane z serią: Cuadernos de didáctica

    IZZI
    Dzwonek

    Ważne: Strona wykorzystuje pliki cookies.

    W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".