Zaloguj się

panel nauczyciela

  •   Darmowa dostawa od 99 zł
  •   Wysyłka w ciągu 72 godzin (w dni robocze)
  •   Formy dostawy: paczkomat, kurier, Poczta Polska

W związku z inwentaryzacją w magazynie informujemy o przerwie w dostawach zakupionych produktów.
Wysyłka zamówień złożonych 30.11.2023 zostanie zrealizowana 1.12.2023. Zamówienia złożone po tym terminie będą realizowane od 11.12.2023 roku.
Przepraszamy za utrudnienia.

Cuadernos de didáctica: La didáctica de lenguas de par en par. Diálogo entre teoría y práctica

Filtry

Promocje

Przedmiot język

Kategorie

Poziom

Tematyka Publikacji

Rodzaj Publikacji

Rodzaj podręcznika

Rodzaj słownika

Liczba haseł słownika

Gramatyka

Słownictwo

Pisanie

Rozmówki

Język w biznesie

Strefa niskich cen

  • wyprzedaż
Wyczyść filtry

    Cuadernos de didáctica: La didáctica de lenguas de par en par. Diálogo entre teoría y práctica

    Cena katalogowa158.00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 158.00 zł

    Ostatnie sztuki

    Dostępność produktu: Ostatnie sztuki
    Seria: Cuadernos de didáctica
    Wydawnictwo: Difusión, S.L.
    ISBN: 978-84-17710-82-8
    EAN: 9788417710828
    Oprawa: książka

    La didáctica de lenguas de par en par en par. Diálogo entre teoría y práctica jest hołdem złożonym Ernestowi Martínowi Perisowi, jednej z osób, którym zawdzięczamy najwięcej w kwestii nauczania języka hiszpańskiego jako obcego; jeśli nie wiesz dlaczego, dowiesz się już z pierwszych stron książki.

    Książka podzielona jest na trzy bloki i zawiera następujące artykuły:

    I. Enseñanza y aprendizaje

    • Investigación y práctica docente en L2: de la mano y en movimiento. Elisa Rosado y Jaume Batlle
    • Plurilingüismo e intercomprensión: enfoques para el entendimiento en la diversidad. Esteve Clua y Álvaro García Santa-Cecilia
    • Análisis de necesidades: el primer paso de la planificación de un curso. Silvia Pueyo y Mª Lluïsa Sabater
    • La evaluación de lenguas: ¿de camino hacia el cambio? Neus Figueras y Fuensanta Puig
    • Mapear la innovación en la didáctica de segundas lenguas: nodos y aristas de un territorio. Francisco Herrera y Joan-Tomàs Pujolà

    II. Sistema y uso

    • Caminos que recorren las palabras: cruces y bifurcaciones. Paz Battaner y Encarna Atienza
    • Gramática pedagógica: de la teoría a los manuales. Sergi Torner y Yu-Chin Li
    • Hablemos de pronunciación: ¿percebes o percibes? Maria Dolors Cañada y Laura Borràs
    • Actuar y hablar en español: la pragmática en el PCIC. Agustín Vera Luján e Inmaculada Martínez
    • El texto y sus cualidades: antes y después de la red. Daniel Cassany y Carmen López Ferrero
    • La literatura en la enseñanza de ELE: ese horizonte abierto. Rosana Acquaroni y María Naranjo

    III. Estrategias docentes y desarrollo profesional

    • Análisis y diseño de materiales: cinco interrogantes y una tarea. Neus Sans y Agustín Garmendia
    • La observación de la práctica docente: una conjunción de miradas. Begoña Montmany y M. Vicenta González
    • Modelos de formación del profesorado: comunidades de práctica reflexiva. Olga Esteve y Francesc Fernández
    • Las competencias docentes: profesionalización y desarrollo profesional. Marta Higueras y Elena Verdía

    Produkty powiązane z serią: Cuadernos de didáctica

    IZZI
    Dzwonek

    Ważne: Strona wykorzystuje pliki cookies.

    W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".