Zaloguj się

panel nauczyciela

  •   Darmowa dostawa od 99 zł
  •   Wysyłka w ciągu 72 godzin (w dni robocze)
  •   Formy dostawy: paczkomat, kurier, Poczta Polska

W związku z inwentaryzacją w magazynie informujemy o przerwie w dostawach zakupionych produktów.
Wysyłka zamówień złożonych 30.11.2023 zostanie zrealizowana 1.12.2023. Zamówienia złożone po tym terminie będą realizowane od 11.12.2023 roku.
Przepraszamy za utrudnienia.

Cuadernos de didáctica: Enseńar espanol a nińos y adolescentes

Filtry

Promocje

Przedmiot język

Kategorie

Poziom

Tematyka Publikacji

Rodzaj Publikacji

Rodzaj podręcznika

Rodzaj słownika

Liczba haseł słownika

Gramatyka

Słownictwo

Pisanie

Rozmówki

Język w biznesie

Strefa niskich cen

  • wyprzedaż
Wyczyść filtry

    Cuadernos de didáctica: Enseńar espanol a nińos y adolescentes

    119.00 zł158.00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 119.00 zł

    Super cena!

    Dostępność produktu: W pełni dostępny
    Seria: Cuadernos de didáctica
    Wydawnictwo: Difusión, S.L.
    ISBN: 978-84-16657-42-1
    EAN: 9788416657421
    Oprawa: książka
    Liczba stron: 168

    Język hiszpański jest coraz częściej nauczany w szkołach podstawowych i w szkołach średnich na całym świecie. W rezultacie, coraz więcej nauczycieli języka hiszpańskiego staje przed wyzwaniem nauczania dzieci i młodzieży.

    Celem tej książki jest przyczynienie się do kształcenia nauczycieli języka hiszpańskiego pracujących z dziećmi i młodzieżą poprzez refleksje i doświadczenia wielu ekspertów w tej dziedzinie.

    Enseñar español a niños y adolescentes składa się z trzech części, w których znajdują się następujące artykuły:

    ENSEÑAR ESPAÑOL A NIÑOS:

    • Planificar una clase de español para niños, Sonia Eusebio.
    • La gestión positiva del aula de español para niños, Francisco Lara.
    • Maletín de primeros recursos para el aula de idiomas con niños, Manuela Mena.
    • Enseñando ELE a niños en un entorno afectivo, María Martín y Laura Zuheros.

    ENSEÑAR ESPAÑOL A ADOLESCENTES:

    • Tareas con adolescentes, sí o sí, Matilde Martínez.
    • AICLE: un viaje a HOTS, Francisco Xabier San Isidro.
    • Hacer es el nuevo aprender: aprendizaje basado en proyectos, Diego Ojeda, Belén Rojas y Fernando Trujillo.
    • Aprendiendo con emociones en la clase de español para adolescentes, María Pilar Carilla.

    CUESTIONES GENERALES PARA NIÑOS Y ADOLESCENTES:

    • El enfoque lúdico en las aulas de español para niños y jóvenes, Francisco Herrera y Vicenta González.
    • Niños y adolescentes movilizados y enredados en el aprendizaje del español, Joan-Tomàs Pujolà.
    • Prácticas plurilingües y aprendizaje de lenguas en la adolescencia, Luci Nussbaum.
    • Vamos a contar historias: storytelling en la clase de ELE, Antonio Orta.
    • La metacognición no es solo cosa de adultos, Carmen Ramos.
    • ¡Atended, por favor!, Encina Alonso.

    Produkty powiązane z serią: Cuadernos de didáctica

    IZZI
    Dzwonek

    Ważne: Strona wykorzystuje pliki cookies.

    W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".