Zaloguj się

panel nauczyciela

Jak w prosty sposób wykorzystać gry teatralne na lekcjach języka hiszpańskiego?

Jak w prosty sposób wykorzystać gry teatralne na lekcjach języka hiszpańskiego?

Jak w prosty sposób wykorzystać gry teatralne na lekcjach języka hiszpańskiego?

Już 16 maja o godzinie 18:00 odbędzie się wyjątkowe webinarium, na którym zobaczysz, jak w prosty sposób aktywizować uczniów, by twórczo i z radością uczyli się nowego języka. Webinarium poprowadzi Eva Rufo, wykładowczyni, aktorka oraz reżyserka. Serdecznie zapraszamy!

Gry teatralne stosowane w nauczaniu języków są dynamiczną strategią edukacyjną. To cenne narzędzie, które pozwala uczniom aktywnie, twórczo i zabawnie uczestniczyć w procesie przyswajania języka. Gry te nie tylko skupiają się na rozwijaniu umiejętności językowych, ale także rozwijają pewność siebie, umiejętność wyrażania siebie i emocjonalnego połączenia z językiem. Zapewniają także możliwości zastosowania języka w różnorodnych i praktycznych kontekstach, jednocześnie promując interakcje społeczne i pewność w jego używaniu, co przyczynia się do bardziej efektywnej nauki.


Eva Rufo
Aktorka, reżyserująca od 2006 własne spektakle, inspirowane tradycją Cuentacuentos (czyli opowiadania opowieści). Wykłada język hiszpański na Wydziale Etnolingwistyki (UAM), gdzie naucza stosując techniki teatralnie.

Od 1999 organizuje z studentami Godzinę Opowiadania Opowieści, a od 2006 Festiwal Opowieści Una Semana de Cuento. W 2018 reżyserowała „Projekt Pięć Stroń Świata”, koncert zamykający Dni Różnorodności Kulturowej organizowanych przez Wydział Neofilologii, UAM. Aktualnie gra w COSmino Productions. Współtworzyła zespół ToNieKabaret, gdzie jest aktorka oraz reżyserką. Prowadziła warsztaty teatralne, taneczne, storytellingu oraz drama w edukacji w Taborze Opowiadaczy (Cegielnia), Teatrze Lalki (Poznań), Off Opera (Poznań), Stowarzyszenia Praktyków Dramy STOP-KLATKA (Warszawa), Imaginarium (Poznań), Stowarzyszeniu Jeden Świat (Poznań) oraz w wielu szkołach podstawowych i liceach w Poznaniu, m. in w Liceum Da Vinci podczas projektu Creative Drama in the post-pandemic classroom. 

IZZI
Dzwonek

Ważne: Strona wykorzystuje pliki cookies.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".