Zaloguj się

panel nauczyciela

Szczegóły wydarzenia

    warsztaty

    Wspieranie dzieci w nabywaniu umiejętności samoregulacji emocji

    • Data i godzina: 2024-03-13, 16:30-18:30
    • Poziom nauczania: przedszkole
    • Przedmiot: wychowanie-przedszkolne
    • Prowadzący: Monika Kalinowska

    W trakcie warsztatu prowadząca omówi specyfikę rozwoju emocjonalnego dziecka w przedszkolu, a następnie kroki regulacji emocji, to znaczy:

    - Naukę rozpoznawania, nazywania i skalowania poszczególnych emocji.
    - Akceptowanie zaistniałych emocji.
    - Wyrażanie emocji w sposób adekwatny do sytuacji.
    - Uczenie się regulowania swojego nastroju.

    Podczas spotkania prowadząca zaprezentuje propozycje ćwiczeń indywidualnych i zabawy grupowe z poszczególnych obszarów. Będzie także czas na zadawanie pytań i aktywne uczestnictwo. Każdy uczestnik warsztatu otrzyma certyfikat.

    Mgr Monika Kalinowska

    psycholog dziecięcy, pracuje w szkole podstawowej z oddziałami integracyjnymi i oddziałami przedszkolnymi. Poza pracą prowadzi terapię psychologiczną osób dorosłych z niepełnosprawnością intelektualną oraz w spektrum autyzmu. Posiada doświadczenie w pracy nauczyciela współorganizującego kształcenie. Na swoim facebookowym blogu inspiruje do kreatywnej i wspierającej psychoedukacji dzieci i młodzieży. Obejmuje patronatem książki o tematyce psychologicznej, jak również pisze artykuły utrzymane w tej tematyce.

     

    Aby zapisać się na to wydarzenie musisz zalogować się na swoje konto nauczycielskie. Aby to zrobić skorzystaj z linku poniżej.

    Zaloguj się

IZZI
Dzwonek

Ważne: Strona wykorzystuje pliki cookies.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".